Dag 24.

11 augustus 2020 - Salzhaff, Duitsland

Vandaag niet zo heel ver gereden. Het is hier aan de kust vrijwel overal erg mooi en dat vinden wij niet alleen. Het is erg druk en op de receptie hier hoorden we de ene reservering na de andere binnen komen en geweigerd worden. De campings staan behoorlijk vol. Wat wil je met dit weer? De prijzen zijn er naar maar de kwaliteit ook. Alleen Wifi........? Toch niet zo'n vooruitstrevend land? (je kunt nog niet eens overal met de pin-pas betalen.) Misschien ook wel omdat we nog steeds in de voormalige DDR zitten.

Toch hebben we maar besloten, dat dit onze laatste 'stop' is; de camping in Salzhaff, ten noord-westen van Rostock. We zijn zo dicht bij huis, waar we voor niets slapen en heerlijk douchen, de verleiding wordt groot. Daar komt nog bij, dat we dan iets meer tijd hebben om de camper schoon te maken. Dat is nl. wel nodig.

We vonden het leuk, dat jullie hebben meegelezen. Wij hebben dat met plezier mogelijk gemaakt. Als er nog een een verslag wordt toegevoegd, dan is er die laatste reis dag nog iets bijzonders gebeurt.

Hartelijke groet, inaenharry.

1. Piet verschoor:
    11 augustus 2020
    zo, dat is ook wat, maar ik kan me dat heel goed voorstellen. Met dit warme weer kun je in jullie en ons geval misschien maar beter thuis zijn.
    Een hele veilige en rustige thuisreis gewenst.