dag 8.

25 juli 2020 - Laagna, Estland

Het heerlijke zwemmen in het, naar tropische temperaturen, gestookte binnen bad, met ons tweeën, was ons gisteren zo goed bevallen, dat we dat nog wel een keer wilden. de sauna hadden we nog niet geprobeerd en dat leek ons toch ook wel wat. Daarom hebben we vanmorgen nog voor een nachtje bijgetekend. Dat gaf ons dan ook de mogelijkheid om, voorafgaand aan die lekkere vooruitzichten eerst nog een stevige wandeling te maken. We hebben eerst de weg naar het strand gekozen om vandaar in westelijke richting te lopen naar èèn van de kliffen bij Udria, die de Oostzee en, in dit geval de Finse golf, rijk zijn. (zie foto) Teruglopend hebben we nog een tiental minuten geschuild voor een klein buitje. Waarna de 'dame' van Google Maps ons geholpen heeft om het Spa Hotel Laagna weer terug te vinden. Het vooruitzicht van het warme genoegen dat ons stond te wachten hielp ons echt door de laatste, de 16e kilometer. Het bubbelbad was zo lekker warm en ontspannend, dat we eerst even moesten zitten om niet om te vallen.

In de loop van de middag kwamen de berichte binnen, dat Trudeke en Annette met hun gezin goed waren aangekomen op hun vakantie bestemming. Daar waren we natuurlijk blij mee.

1. Alie IJmker:
    25 juli 2020
    Nog in de sauna gezeten of alleen maar gebabbeld. Of hebben jullie je Nog gewaagd aan een Russische opvoering. Groet H en A
  2. Inaenharry:
    26 juli 2020
    Wij hebben onze ogen dicht gedaan en geprobeerd te drijven en te dromen. Vielen bijna in slaap, heerlijk.
  3. Piet verschoor:
    26 juli 2020
    Een mooie trip gemaakt en dan de sauna. Daar slaap je vast goed op!