Dag 23

10 augustus 2020 - Dierhagen, Duitsland

Dag 23.

We hebben heerlijk gegeten, misschien wel omdat we er zo lang op moesten wachten en naar een zeeman luisterden  Die bij ons aan tafel kwam zitten met een halve liter bier omdat hij ook al zo lang moest wachten.

De reistijden en afstanden worden steeds korter. Vanmorgen vroeg wakker en dus ook vroeg op pad. Vroeg op een camping aankomen is vaak voordelig als het om een plekje gaat. Toch viel dat hier en nu niet mee. Hele hoge temperaturen en alle Duitsers op vakantie. Druk, Druk, en heel druk. Voor een stevige prijs, vergeleken met  wat we gewend waren, was er nog wel iets te vinden.

Deze kust is prachtig, vlak achter de duinen, bossen dan een prachtig strand en tenslotte een, over het algemeen, hele rustige zee met een iets hogere temperatuur dan in Nederland.

Dat zou kunnen blijken uit het feit, dat we, sinds mensen heugenis, weer een samen in zee hebben gezwommen. Daar heb ik zelfs aangename herinneringen aan over gehouden. Lekker.

Zometeen even de BB aan en een lekker stukje zalm soldaat maken.

Vanavond hebben we hopelijk weer Wifi dat het ook echt doet.