Klaar voor vertrek.

9 juni 2017 - Bovensmilde, Nederland

IMG_1992

Klaar voor vertrek, maar het vullen van de tekst op reislogger valt nog niet mee. Er was duidelijk iets mis met de eerste mail. Daarom nog een poging.Vanmiddag hadden we de meevaller, dat we de camper een paar uur eerder mochten ophalen. De uitleg was omvangrijk, maar toch hadden we nu bij het inpakken meer tijd en zodoende minder tijdsdruk. Daar kwam nog bij, dat oefening kunst baart en als je korter gaat hoeven de vakken in de 'winkel' onder het bed ook niet zo vol te worden gepakt. Morgenvroeg om een uur of 8 rijden we via Duitsland (Bremen, Hamburg en Regensburg) naar Denemarken om daar de snelweg in noordelijke richting te volgen tot bijna het meest noordelijke puntje; Hirtshals. Daar nemen we zondag om 8 uur de boot naar het Noorse Langesund. Hier begint onze rondreis; zuidkust, Stavanger, Bergen, Hardangervida en tenslotte hopelijk de Gaustatoppen. Dan zijn we alweer dicht bij het beginpunt, Langesund. Daar weer de boot naar Denemarken en vervolgens de heenreis in omgekeerde richting weer naar Bovensmilde.

1. Ali en Roelof:
    Hallo Harry en Ina,

Wij wensen jullie een mooie reis. Geniet maar van al het moois onderweg. We lezen het verdere verloop van de reis wel.

Lieve groetjes,
    Ali & Roelof
  2. Riaenrudi:
    9 juni 2017
    Gaat dit deze keer wel vlot gaan zonder een Belgisch biertje voor avonden mij een romantisch meertje ? Waarschijnlijk komen jullie ook nu weer sympathieke Belgen tegen die willen delen !?
  3. Alie IJmker:
    Lieve buurtjes
    Een hele fijne vakantie toegewenst. Volop genieten en ee verheugeb ons op veel mooie foto,s. De eerste foto is in ieder geval al goed gelukt.
  4. Piet en jeannette verschoor:
    10 juni 2017
    Nou opa en oma alweer op tijd op weg. Dat wordt wel een flinke eerste etappe vandaag. Een hele goede reis gewenst.
    met een hartelijke groet,
    Jeannette en Piet